dimarts, 17 d’abril del 2018

Trail cap de creus 44km 15/04/2018

Marató de 44 km i 2100 + ,personalment la més dura a nivell tècnic de totes les que he fet a la costa brava...
Sortíem de Roses direcció Sant Pere de Rodes , al km 4 ja et trobes fent la famosa carena que parteix el cap de creus i veus Roses per un cantó i Cadaqués per l altre
Molta Pedra i terreny molt lent ja que s assembla mes a una escalada que a una cursa.... Km 10 arribant a Sant Pere de Rodes avituallament que la gent no parava ni 30 segons , totes les curses que organitza klasmark hi ha gent molt competitiva i si surts fort de la meitat en endavant la gent no té pietat no pots esser feble si paras et passan 50 persones que tens trepitjante els talons . . Això em sorprèn molt que la gent bona sembla que no necesiti no beure aigua.Jo vaig parar menys de un minut a omplir aigua i agafar gominoles i crec que em varen adelantar més de 25 persones mentre jo estava parat , després venen 4 km de baixada fins el port de la selva i va ésser allí on em vaig hipotecar la cursa.La vaig baixar més ràpid de lo que el meu cos voldria ja que tens molta gent derrere i es un corriol de ziga zaga estret i molt dret , vaig arribar a Port de la selva massa cargat de cames , allí començava una altre cursa per mi .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada