dimecres, 19 de setembre del 2018

Occ Chamonix

Grans 5 dies a Chamonix , després de coronar el Kilimanjaro encara amb l adrenalina al cos vam anar al Bressol del ultra trail , quina setmana més elegant i carregada d emocions i energies renovades vam passar a Chamonix, un lloc que per poc que pugui vull anar repetint any rere any encara que sigui per anar animar :)
La cursa en si de 56 km molt corribles en bona part del recorregut ,però això a vegades et pot anar en contra sinó saps controlar el teu cos .
Una sortida de més de 2000 corredors espectacular amb una posta en escena magnífica tot i ésser la cursa més curta i amb menys renom
Al final 9 hores  30 minuts  , de menys a més  , exceptuant els últims 4 km de baixada que em van sobrar i vaig patir de cames i sobretot els últims 2 que pases per dintre Chamonix i tot t anima i cualsevol no corre , cosa que va fer que vagi arribar a la meta sense aire i gairebé marejat però això sí amb la gent animant per tot el recorregut i jo tornant als aplaudiments , salvant les distàncies però salvantes molt i molt ehh em vaig sentir futbolista per un moment i l afició aplaudint i dient el meu nom , no eran 80 000 persones , unes cuantes menys però vaja un corredor de 4 com jo s agraeix i molt , només per això ,per l escalfor i els ànims del públic durant pràcticament tota la cursa val la pena tornar hi un altre any .

Encantat de compartir l experiència amb el sr Fos i espero l any vinent poder tornar hi amb ell i més gent si pot ésser .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada